Thursday, December 22, 2011

Result PMR 2011 . Alhamdullillah :')

Assalamualaikum .. ngeh3 , jangan tanya nape aku sedih , gembira , gelak , and bagai2 laa . kahkahkah . Pagi tadi aku ngan member aku jalan kaki pergi sekolah dengan penuh berdebar-debar , risau , sedih , semua ada la . Sampai je sekolah aku terus duduk kat lobi . Aku dengan member aku duduk dekat lobi sekolah dan semua pelajar form 3 ada kat situ . Tunggu punya tunggu dah macam robot je kat situ sebab lambat sikit kan ? Tiba-tiba aku nampak kelibat guru kelas aku ? aiseyymann . Jantung aku dah macam nak tercabut dah . Takut sangat2 doe , nak menangis pun ada . Lepastu aku dengan kawan2 aku pun beratur dekat meja lobi tu . Aku laa yang first amik result , cikgu panggil Siti Zanariah . lai lai aku lettew :P aku pun dengan berdebar2 amik , tgok2 , 1A je . kahkahkah . pun boleh , yang lain aku usya ade D ke tak . Tapi syukur alhamdullillah , aku tak kutip D kali ni , ngeh3 , yang lain 4B dan 3C je . Kay aku tak sepandai hampa . hehehe ^^ Aku ingat bi boleh dapat A tapi tak pun . Yang A bm je , B plak , math , kh , agama , bi . C pulak sej , geo and sc . serious tak sangka math aku boleh dapat B . selalunya aku laa yang bengong bab2 mengira ni . hahaha lol -.- tapi takpa Alhamdullillah result ni pun dah boleh masuk sekolah teknik . lai lai .. result sebenar dengan percubaan aku rasa yang sebenar ok lagi sebab takde D . kah2 . Trial aku 1A 2B 3C 2D . sebenar 1A 4B 3C . kah2 . Aku dapat je result terus kol abah aku . lai lai . dah agak dah mesti abah aku kol mak aku punya . aku balik2 tengok2 mak aku dah menyembang kat rumah jiran aku . lol ==' ape lagi semua pakat tanya pasal result aku la . ouh shit ! Balik rumah tahan je telinga aku ni nak dengar mak aku bagi tazkirah . wakakaka . tapi tazkirah dia kali ni pendek ja sebab tak terok sangat kan result aku dan mak aku target math aku B pun tercapai . kahkah . Dan agak melepas jugaklah aku nak dapat blackberry dari pak cik aku . lai lai . tapi takpa , aku tak nak sangat fone . karang tak boleh belajaq pulok . kehkeh . HAHAHAH , tudiaa laa Siti Zanariah Bt Mohd Zabidi . dalam kelas suka berangan , suka tidoq , suka gelak cikgu ajaq dok bersembang . last2 APTB . kahkahkah . dan yang paling terbaik study at the eleventh hour . wakakakak :P tapi aku agak sedih sikit sebab bi aku B , nak A . tapi hampa :( Cikgu Hayati pun ckap aku boleh target A tapi disebabkan aku malas ni yang aku dapat . waaaa :( woii zana , tak guna hang menyesal sebab nasik dah lembik . tuh laa sapa suruh hang tidoq dalam kelas , cikgu ajaq dok gelak kan dah menyesal . Ouh damn (!)  Bagi kawan2 aku yang dapat 8A , 7A , 6A , 5A , 4A , 3A , 2A , dan 1A tahniah ye . Bagi yang takde A usaha lagi , Gagal sekali tak bermakna gagal buat selama-lamanya kan ? hahaha . actually aku pun tak pandai sangat . ngeh3 . Oukay laa tu je nak cerita . selamat membaca !!! muehehehe :D Doakan aku dapat masuk Teknik or Vokasional tau . Aminnn :D kbye ~