Sunday, December 18, 2011

Kenapa ? Mengapa ? Apakah ?

Assalamualaikum .... Yes , mulai hari ni aku single . Dah 10 bulan aku single lepastu aku ada couple dengan jiran aku . Tak sampai sebulan pun aku couple . Tiba-tiba dia mintak putus dan aku tak tahu apa sebabnya . Bila aku tanya kenapa , dia cakap mungkin kita takdak jodoh . Okay takpa aku terima . Mayb itu yang terbaik untuk dia kan ? Aku tak sanggup nak lepaskan die tapi apakan daya aku manusia yang lemah :'(( Aku dah mula sayang dia cinta dia tapi kenapa dia buat aku macam ni ? Ya Allah aku betol-betol tak sangka yang ni akan jadi sebaliknya . Aku pernah janji ngan dia kalau ulangtahun sebulan kiteorang aku nak bagi dia sesuatu tapi benda tu hanya dalam ingatan aku je :') Mungkin dengan aku lepaskan dia boleh buat dia bahagia . Tapi betol laa , selama aku dengan dia , dia tak pernah bahagia . Aku selalu marah-marah dia , aku pentingkan diri , aku terlebih ego . Ya Allah andai masa itu boleh berubah , aku nak jaga dia betol-betol dalam hidup aku . hurmmm :'(( Aku terlalu sayangkan dia . Aku doakan kebahagian die . Aku hanya mampu lihat dia dari jauh even sekejap je :')) Dah tu je . malas na cerita banyak2 , kah kah kbye (: