Sunday, December 4, 2011

pffft --'

Assalamualaikum ... dear blogger , acano kalau aku ckap aku still rindu ex bf aku ?? Oukay sumpah aku rindu die . Selama 2 minggu aku tade kat rumah , selama tu jgak aku rindu die . Hari tu waktu aku balik kg , aku ade laa sekali tu mesej kat die , tapi die ta prnah reply pun , kay takpe aku ta kisah semua tu . Sampai aku kol membe aku pun aku menangis wey , aku rindu die sesangat . Yeahh ^^ betol ckap orng , ta perlulah kite keluarkan air mata disebabkan oleh seorang lelaki yg ta prnah na hrgai perasaan kite kn ? oukay aku tau , tapi hati aku da syg sangat kat die , kalau korang jadi mcm aku pun , ape yg korang akan buat ? Na lupekan sesorang memang susah , tapi na syg kat sesorang senang je , sesaat pun da boleh kan ? Itulah kelemahan manusia , ta semua perfect and ta semua kuat utk hadapi dugaan ni , tapi aku akan cube jadi kuatt . Aku tahu Allah akan selalu ada utk orang yg selalu beriman :)) Die pernah bagi lagu ni kat aku , " maaf ku tak bisa , memilih dirimu , kerna ku terlalu , mencintai dia :(( kay sumpah aku menangis . Aku da cube utk lupekan dia , tapi ta boleh weyh . Next year mayb aku da ta skola sini , and aku akan pindah Kedah , aku harap sanagt aku dapat lupekan die . Aku harap dengan ketiadaan aku disini , lebih senang bagi die :")) oukay , die menag ta handsome bagi korang tapi aku sayang die ta pandang pada rupe paras die , tapi aku pndag hati dan perasaan die , die da bagi hati die kat aku weyy :( tapi senang2 je die na aku lupakan die :((( Aku pasrah je laa dngan smua ni , Aku tahu apa yg berlaku mesti ada hikmahnya kan ? aku tana tolak takdir ALLAh :') maybe dngan cara ni terbaik bagi die . Aku lepaskan die sbab na tgok die bahagia . Kbye ~

p/s : kau ta kena , kau ta rasa , so , diam je !